bad dream:(

mm..aku tak taw lahh knp malam td bdn aq sakit sgt2..
mmbe sbb handball kut..sumpah sakit giler..pas solat mghrib jehh
aku dahh tido dahh..tp terjage..then terjage ag..
ntah lahh..aku pon tak tawu knp aku jd mcm tuh..selalu jugak lahh 
jadi mcm tuhh..senang terkejut and..JADI TAKUT..
hmm..then aku smbung tido lagi..WITHOUT SMYG ISYAK..
dalam pukul bpe ntah..area kol 1 lebyh or smthing..
aku terjage lagi..tp..
kali nyh..aku mmpi yang buat kan aku sampai menangis takut:((
act aku mimpi..aku tengah jejalan nan ayh aku nan adeq aku ieka.
tgah jejlan..ttbe ade terrorist..dye amek ayh aku..then tembak..:((
aku lary nan adeq aku..igt kan dy ta nmpak ktowg..
rupe2 nye..dye nmpak..dye tgkp ktowg then..msok kan ktwg kat dalam uma..
dye barengkan aku nan ieka then tembak kaki aku..
dy tembak ieka jugak:((waktu tuhh aku rase aku tak mmpu na jd akq yg baik..
mmg lahh dalm mimpi..aku ckp..kan bgos kalu aku sempat nak semyg..
at last terrorist uhh bg aku solat..
mase na solat uhh..ade txt masok..bile aku nak bc jehh..suddenly..
uma aq meletop:((
aku tros terbngon..aku takut sgt waktu tuh..aku mngigil...
aku dahh lame ta mmpi mcm nyh,,kenape nyh??
YA ALLAH..
aku tros text hubby..just..i don't know what is happening around..
i'm scared..i need someone to calm me..
dy nasihat kan aku..bace al fatihah..mengucap..
aku solat dulu..tp..mase amek air semayang uhh..aku tak tawu kenape sayu sgt
aty aku nyh..lepas smyg..aku doa..aku nak smbg tido..
time selubung dalam selimut tuhh..aku nangis lagi..
entah lahh tak tawu kenape aku sedih sgt malam td..
aku tak nak mati macam tuhh:((
bagi lahh aku kesempatan nak
BALAS JASE FAMILY AKU..