:: HOTstuff!! ::


mm topic laki nyh..ececeh!!banyak pulak dah updated post aku hari nyh..haha..takpelaa..blog i..shuke hati i laa kan3???lalala♥♥..mm..ingat senang ke nak tengok i update blog???sementare i tgah gile nak update nyh baik i update dulu kan???mm nak story mory nyh..fon yang kat atas nyh aku dapat time dapat 8A pmr..mm.mak ngah yang bagi..lalala♥♥ seronok..haha..mm btw..aku sayang gilerr fon nyh weyh:))pengikat kasih dengan HUBBY terchenta..acehh!!!POYO plaakkk..haha♥♥..mmm..nampak ta wallpaper pun picture HUSBAND TERCHENTA♥ lalala..
poyo laa pulak najua pepagi bute nyh..lalala..mm..tapi masalah nyer..setting mms dy cm shit!!najua tak paham..tetbe jehh buleyh ilang..dah sob3..nak anto mms cm ner???lalalala

tape2..INFRARED ader♥ hik3..poyo..KUNO gilerr!!!hik3..mm..tak pelaa..aku bersyuko dengan ape yang aku ader meyh..orang lain dapat ker??najua mmg bertuah!!ALHAMDULLILLAH:))mm..aku akan jage fon nyh bebeaik..act fon slide nyh susah sikit nak jage..baru2 nyh LCD dye rosak..mm..tak sampai  sethn da mengong da fon nyh..tp tak pe2..ayanh dah betol kan dah:))tapi kene 100 laa..dah melayang duit i..haha..duit ayah i sna nyer:))


mm sekarang nyh kiter citer pasal KEM KRS pulakk..haha tak masok gilerr..tp tak pe..hehe..selagi aq nak bercerite..bio je aku bercerite yerk???mm..act aku nak cerita pasal kertas nyh jea..comel kan..haha..masok bakul angkat sndry:))tapi hakikat nyer aq mmg suke nukilan aku kali ny..nmpak simple TAPI JUJUR:))lalala♥..hik3..mm..aku nak MY BELOVED HUBBY taw yang setiap mase aku pk an dye..mish ggle doe kat dye..haha..mm..da sayang tahap !@#$%^&..lalala♥