girls day oud:))

mm..yesterday..haha..kind a wonderful day:))
girls day oud!!sumpah lame gilerr aku dok uma..
tak kuo2..HAHA..boleyh pcye kehh aku nyh tak kuo uma??
tapi mmg betol lahh seyh aku tak kuo uma:))
haha..so i just got some money to go OUTING!!
haha:))
memang melenjan lahh!!the first empat yang aku pegi!!
of cuz lahh CITY SQUARE beb XD


cehh!!permandangan yang aku just copy from GOOGLE:))
haha..jimad mase kan??huh!!
syurga remaje ku terletak di sini!!
hak3..such a damn place tp cnih mmg syok gile!!
segale duet yang masyuk di poket aku
aku laborkan kat cnih:))
first2 masok jehh ika(kawan menyetan aku a.k.a adek aku)
dahh aim PDI..siod jehh tgah sale siod!!
pehh dwet aku di laborkan kat situ ngn belnje dye satu tee..
aku sempat merembat 2 tee:))
shopping2..seronok!!


then si gemok uhh nak gile bli baju mango yang tengah sale tuhh jugak..
aku bawak jehh lahh..sebelah PDI jehh..haha..
tapi malang nyer..baju nyer dahh habesh!!HAHA:))
padan muke,,law tak msti dy ketok ag dwet aku:D


cehh..jeng3..yang nyh aku shuke!!
time aku nak shopping barang yang aku nak beli!!
1st skali kasot sch!!
hehe..ape lagi tempat yang ku ingin tuju!!of cuz lahh
BUTIK CONVERSE bai!!
aku dah aim dahh satu kasod nyh..
pehh..tapi aku nk beli pk due kali lahh siod!!
doi3..kasot skola harus di utama kan:((
bye converse:((


haha..then aku abesh kan one whole dayy aku kat bndar!!
sumpah seru!!macam baru kuo kandang!!
siod!
muahaha:D
mm..
ape yang besh nyer..
ieka gado ngn mamat!!
haha..
and aku??
bergembire bersame amad terchenta..
cehh=='