happy new year semua!!


yeay2!!dah 2011!!
HAPPY NEW YEAR SEMUA!!!
hik3..tak sangke kan mase tuhh cpat jehh tinggalkan kite..
mm..semoge tahun 2011 nyh banyak mendatang kan rezki kat kite semue!!
mm nak story nyh..memandangkan umah aku kat tengah2 bndar JB tuhh..
and yang paling besh nyer..dary uma aku boleyh nmpak bunge api yang kat danga bay tuhh..
so tadi aku sna nye dahh tido dahh..i mean terlelap..tapi terjage pulak dahh sebab aku had nightmare:D
haha..so aku pon menapak lahh kat kusi luo uma aku tuhh..tengok bunge api..cehh2=='
ala2 romantik gitu:D
(cehh..alangkah bgosh nye law ader daniell aku kat situ==')
gatal kan??haha..biase lahh..anak2 mude zaman sekarang..cehh!ALASAN!!:))


hehe..well 2010 pun dahh say bye2 kat kite..
sob2..2010 mnyk bagi kenangan manish kat aku..
mm..having a gread relatinoship with SLC
and of coz with my ahmad daniell..
haha..
so memandangkan kite bercakap pasal ahmad daniell and SLC..
esok aku dahh balik hostel dahh:((


bye rumah!!
bye nanny's cooked
bye lappy
bye blog
bye tido yang sampai kol 12
bye moto
bye hang out
bye shopping
:'(

say hye to
hostel
loker
warden
spotcheck
and  most bigger disaster
SPM2011
huh!
hated that!!


takpelaa akan ku hadapi dengan tenang:D

SPM 2011 9A+