ohh gosh


[ google ]


topic: TUTUP RAMBUT TUHH KAN 
MANISH??

. ahah! tpic hari nyh aku nak story pasal shawl! haha .
well npea ntah hary nyh phalanges aku nyh gatal na search2
hehe..well aku skg nyh dahh minad samea shawl!!
haha lagi2 pashmina!!
swear lahh smad weyh!!

hmm..aku jumpe mnyk gegilakk lahh weyh link 
pasal shawl nyh..aku pnah wish nak pashmina cm kaq pida 
dapat from her adopted brother..
hmm ta sedo sna nye aq dahh ade dahh pashmina ny..hee:)
swear lahh cool!kowg should try!aku dahh ade kesedaran nak 
jage rmbt aku nyh..
hee:) POYOSS!
tp who cares kan??btw law kiter taw cm ner nak bgye..
haha swear lahh style gilakk..

looked pi atash uhh..mybe ade yang knal..
mybe ade yang ta kenal..
nyh lahh
HANA TAJIMA
she's my hijjab icon k!
nak join ta??dye nyh membe nan yuna..
hee..looked kan?care dye pakai pashmina samea kan??
jup2 aku search kan pic tok kowg..


looked smad kan??haha! aku dahh tawu dahh cm nea 
nak pkai style cm nyh..btw dary apea yang aku search malam 
nyh mostly nak pakai shawl pashmina or what eva nyh
sumea ny just use neddle jehh lahh..
ta pyh gune keronsng kowg yg beso2 uhh :)



so now my obsession is on hijjab only..
mm pas nyh kene kumpul duet nyh na bli pashmina
shawl omell2..hik3
nanak gune dwet parent..ta siok lahh kann?? :)
so..jum samea2 pakai hijjab??