SLC live in JB:D

haha pecaye kehh idak??
we present u....

SLC LIVE IN JB!!

haha..guest what??hang same2 ngn kawan2..nengok wayang same2..
mm..mule eja ngn rizma sampai dulu..then aku angkot adek aku ieka sekali sampai..
hang kejap..gi mamam wif them while tunggu bdk2 nyh
( iema laeyh jonna and bile)
and most mngejodkan FINA un join der..
wa ta bleyh blahh..haha:D
keyh2 waktu dowg sampai uhh twos gi beli tiket wayang..

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

sementare nak tunggu wayang uhh..ktowg shoot pic jup..
haha..men2 lif..mak aii..cam owg sakai maseng2..hak3
dahh uhh ku0 sume peneng2 nak muntah!!
mane tak nyer..sume tingkat aku tekn..hak3..
KESENGGALAN TERSERLAHH:DD


swear besh gilakk lahh weyh!!
tngok lahh!!aku jamin kowg skea!!
haha..tapi citer uhhh quite lame ugak lahh..start kol 0210
then abesh dalam kol 04 ++ gitu..dahh nk dekat kol 5 lahh

then after cinema uhh abesh twos pisah2..fina ntah ilang ke mane
iema laeyh bila nan jonna un gi mamam at mc d..
eja nan rizma un gerak alek dulu coz rizma nak alek segamat..
eja sblom mgrb kene ade kat umahh..

aku nan ieka??haha..ta puash jalan utt..
ktowg un jalan2 nengok baju..tapi aku jubt beli due boxer..
emm ngat an nak carik dress tok baju class tapi tade yang berkenan lahh..
ader satu uhh aku jumpe at inercity..tp ntah napea ntah tak berkenan nak bli
even murah!mybe sale dye tak vogue utt mcm hary uhh..
hmmm tape lahh..
tap yang penting semalam sgt2 lahh seronok bersame kawan2 terchenta!!



I LOVE YOU SO MUCH LAHH DEAR!!