okeayh today's topic before leaving: MY DAY

hari nyh danak balik hostel dahh..
wuwu D; 
aq act malas nak balik..pwod beta dahh memulas dhh nyh

bdn berangen smcm..asea nak munth lahh pulakk
okea!brg sumea dahh kemas..baju dahh pack..
rasea ny dahh tade yg tertggl dahh..
hee..
aku siap cepat2 cuz nak men lappy nyh..
  
haha..well aku search lagu e.t katy perry ny lagu..
ta jmpe plak kat 4shared..
so 4shared F*** for you! aku nak cepat nyh!!grr

_________________________________

okea..
satu permulaan hari yang agak baik cuz aku dahh smgt nak blaja
hee..SPM!!
aku dahh jmpe target aku tok SPM nyh
tana A+ tapi cukup lahh straigh A sajehh
aku tawu aq tak mmpu..ewahh!
hee

so target aku tok mid term nyh:
BM 80%
BI 75%
MT 70%
SEJ 70%
AGM 70%
BIO 65%
CHEMIST 40%
PHYSICS 60%
ADDMATH 30%



haha..mesti korg pelik an target aq gnih..
yeah!aku ngaku aku nyh tak lahh pndai sgt..
cukup lhh smea elektif aku lulus..
aku nak tuhh jehh..
and target aku..
smea teras A!!
yea! NAJUA bolea!!
i can!!
jangan mlas jehh..
i hv a strategy..muahaha!![adea gayea perogol ta??]
okea GTG..
hostel time!!
muah!ADIOS~