280511


okea..it was my fault..hmm..semua org tak kan paham..why bnd nyh jd..i still on crush with you..
bnde nyh semua all of sudden..aq sdeyh knp lahh jd mcm nyh..aku tak bolea terima..awak..
saye mintak maap..saye blum ckp kuad untuk time bnd nyh semua..mgkin ia amek masea 
nak lupea kan moment kite..saye minta maap..saye akan terus sayang awak..dalam senyap..
saye akan terus kuad kan iman saye..dkt kan diri dgn Allah..supaye saye bolea diri atas diri saye sndry..
saye pasti bolea buad bnde tuh..tapi it takes time..banyak bnde yang saye dahh tinggal kan..
in fact..saye belum cukup sempurna lagi untuk ke arah tuh..saye mintak maap awk..
tapi ape yang saye akan janji dengan diri saye sndry..saye akn cube..yea..saye akan cube..




saye mintak maap ssh nak ketepi kan pasaan sayang niyh..bende nyh dahh adea dalam diri saye
since 8 month ago..but it will take whole my life nak lupea awk..tapea laa..saye pasti saye bolea..
saye accpt bnde nyh satu daripd jln dalm hdp saye..ahh! catur hidup..biase lahh..NAJUA kuad..
well..ape yang kat depan aku sekarang nyh..SPM! yea..SPM..aku tawu aku bolea..5 month lagi..
go NAJUA! ko bolea..sempat lagi nyh nak speed..igt! bukan KAU! yang akn tolong aku dpt 9a..
aku yang kene usehe sndry..dengan doa kat Allah..doa dri ayah..mama..nnk..ckgu dan kawan..
ingat Najua..mungkin kau akan ssh nak lupeakan dia..ingat Najua..dia dahh start lupe kan kau..
untuk dekatkan diri kpd Nya..kau bile lagi sayang??cinta tak bererti memiliki..tapea laa..redha laa..
semua nya akan okea bilea kau dekat ngn Allah..pecaya lahh..everything gonna be okea..aku pecaya..


just continue my boken life and it will fix by itself..:') kepada awak..terima kasih untuk semua nya..
saye sangat2 hargai awak selama 8bulan nyh..InsyaAllah..tak kan ade penganti untuk awak..
saye pgg kate2 awk..lelaki di lahirkan dengan kurang satu tulang rusuk..satu lagi tulang rusuk nya adea
pada jodoh ny..Allah dahh jnji..tulang rusuk itu tidak akan tertukar..kesimpulan nya..kita tak perlu carik jodoh
kita..InsyaAllah ia akan dtg dengan sndri..i will just wake up..and make my run..without look back..
ape yang dahh lepas..bia lahh lepas..Allah selalu dengan aku..aku sangat2 yakin..SPM..bnde tuhh sangat pntg




untuk awak..

Thank you for making my day..
dont't know to lived without you
coz every time i get aroud you
i see the best of me inside your eyes
you always make me smile..
you make me dance like a fool and forget how to breathe
shine like a gold..
only you can drive me wild..

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA NYA,