010911



topic of da day :: niyh MALAYSIA or what?!


okea nak bli onl maraliner nyh bengong! ==" at last the and of da day aq pulak yang kene beli sendiri. huh! cab dala tadea. ehh come on lahh weyh sumea still on raya mood lah weyh! yang kaw sebok nak berjalan nyh pehal? adoii. okea what eva! masalah ny JB niyh dah macam bangladesh( erk= tk tawu eja) dahh! pndang kiri endon. pndg kanan bangla. ape nyh weyh! dala busuk tak penah mndi apea? adoii. perit idong aku nyh menanggong derite aw D; act terpksa lahh naik bus memandang kn cab tadea. then masa naik uh kat sit belakang sekali aku jumpe about 5 girls yang rambod karat bagai sumea. memekak! adoi weyh tolong la weyh! rmbot uh dala karat mekak lgi skali aku sumbat mulod kaw tu ngn kaki saiz 8 kang tercekek pulak! adoii. nm pompan. pangai cm bullshit. mcm gundik pon adea laa rupe sikit. adoi sawet palea aku nengok budak2 mcm nyh.


then sampai laa aku kt laken. niad mmg nk membeli ticket balik BP. dahh beli tu ape lgi mate nyh melior lah nak nengok shawl! haha ;p aku nyh memang dahh kena rasuk ngn shawl. ape kene ntah. tapi window sopping jela weyh. tak nak lahh bazir2. bnyk lgi shawl kt rumah nyh. dann pun adea bg pashmina. tu pun tak terpakai lg. perod pulak merangam. aku rase nak dekat 3 kali aku masok toilet weyh. tp yg aku malas ny sebab mnyk pak jebeng! pehh bau! makaii.. pekong siodd! adoi. dah rase tak mcm negara sndr. takod aku. then aku mals nak pk pnjg. pg mc d bli gcb aku then blah!

yang aku tak menahan tu. pkcik yg aku naik cab td tuhh kt meter tuhh tunjuk 10 inggit ++ lahh. pas uhh pkcik tuh suro byr 10 inggit. dy siap bg dwet raya lg! baik betol laa pkcik tu:) time kasih pkcik! SELAMAT HARI RAYA :)