160911



:: niyh aku nak cakap last pasal KAW ::



aku dahh cakap. hah. tak ngaku pulak. apea salah aku seyh sampai kaw buad aku gini. sumpah sedeyh sial. mmg ar aku bnyk salah kat kaw. tp tuhh sumea silly mistakes okea(!) bndea2 tuhh jd sbb narrow-minded kaw. aku tak penah sial maen kn kaw. mende doe niyh. knpea nyh. kaw dahh jnji kaw lupea kehh? asal niyh. tulahh aku yang bodoe sgt pgy pcy kt kaw asal? ehh laki sumea samea bodoe(!) kann kaw dahh kene. weyh kaw igt ar najua. dahh bpea kali sial kaw kenea(!) hmm :'( sampai ati siak. semalam bukan main sweet lahh kaw nyh. tp bilea dh stadd hari nyh(!) kaw mcm sial lyn aku(!) aku tawu laa siak. pompuan uhh lagi lawa. tp aku tak pcy bodoe kaw maen kn aku. even bwu 23 hari aku ngn kaw break? weyh apea nyh? asal siak aku sangkod ngn kaw ahh? asal doe? weyh sumpah nyesal sial sbb last2 gnik jd ny. mak aii sdeyh doe :( kaw jd gnik. blahh tggl kn aku sbb btine nyh(!)dahh ar. aku nekad ar blah. kaw unn senyap jehh an. betol lha uhh. sial lahh kaw :((