kawan itu maniskan:))

mm..kalau di bace2 balik..ader berape kentut jehh citer pasal besties aku..
sorry u guys:))mesti korg terase kan dengan aku??or mybe korg rase aku nyh asek cite
pasal DANIELL jehh kan3??sorry:((tapi i'll never forget you all sume taw:))
rindu korg sesgt..mm..biler lahh nakk naik sekolah kan??lame lagi lahh cuti nyh..
ok!!confession!!aku dahh mule muak dengan cuti!!i want sch. back!!:))
huhh!!tapi hadap jehh lahh..nak buad mcm mane kann:))
mm..cube tgok kat pic nyh..time nyh kat susur gajah sekolahh..mm..
rindu nyer time sch. SWEAR!!aku ta tipu!!mm..well..i want sch. back:((

mm..semalam rizma dahh selamat sampai Malysia dahh..haha..die bawak coklat!!:))
arigatogozaimasu yerk miss rizma..hik3..agak2..sonok ta kat sneh??
haha..rizma dah ader date nan maria ozawa meyh:))
AWW!!:))
mm..tape2..at leasy merase lahh budakq nyh rase kemajuan negare Jepun uhh:))
sonok meyh..hik3..
nak jugak!!

mm..niyh nak cerite pasal si fiena pulakk...die nyh sifu blog aku tuhh:))
haha..seronok kawan nan mahlok kciq nyh..AWW!!:))
huhu:))thhax yahh fiena ajar aku buad blog nyh sumer..skg nyh aku dah ssuke gegike blogging:))
mm..
nak cerite pulak pasal si laeyh nyh..dengor citer raket squash adeq ko ilang aeh??mm..
aku bersimpati yerk laeyh:))
mm..tapi skg yg pelik nyh..si SYUHADA ZAYADI niyh sudahh ilang??
dimaner kahh anda menghilang wahai cik syuhada..
kok yerr pon dok kat PERANI uhh..jgn lahh ilang gtuh jea..ahaX:))
ngee..mm..kawan2..ketahui lahh yang aku sangat2 rindu kat kowg meyh:))
lame nyer nak tunggu naik sch.:((
gilerr lahh aku gnik:((

TAKPE LAHH AKU TUNGGU KOWG KEYH??