merepek saje malam2 nyh:))

mm..malam yang hening dan tenang:))tenang kehh??
mm..mungkin tenang utk aku..dan mood ntk study sgt lahh sesuai:))
tapi..mintak maaf lahh yerr??masih lagi belum bersedia..utk tuhh:))
ngee:D
mm..skg nyh nak merapu pasal ape aek??ok..
aku nak cerite pasal MR POCOYO dulu ok??
tadi aku text ngn dye..menghabiskan sisa2 and baki KRED aku n dye yg tak seberape tuhh:))
mm..maklom lahh..HUBBY aku tuh nk fly to somewhere holiday nyh..==,
i'll miss you HUNN:((
haha..tadi dye sempat call aku sebab nak habis kan KRED dye uhh tok aku jehh..ngeehh3
hik3..tape2..mm..terharu bile dye keeps advising me pasal solat..
dye kate..awak jangan lupe solat b4 tido taw..
nyh KRED dahh abesh nyh..sok dah tak boleyh kejut awak suboh dahh..
awak jangan lupe pasang alarm pulakk..jgn tido mati!!semayang..hehe:))
CARING kan??sob9:')
mm..act i dont want to marepu cuz i just got some story to share..
mm..pasal MATI==,
he keeps telling me about mati lahh ape lahh..
ok FINEE!!i know he has promish me that he wont leave me!!
tp as a girl to HIM!!aku takot lahh..doi3..i'm not lying okeyh??!!
truely WORRIED about HIM!!huh!!
tak pelahh..ape pun aku doakan dye selamat pg and  balik:))

........................................................................................

mm..anyway..ader budak tanye aku pasal ranking SBP..
haha:))
nak mampos agak nye..aku malas nak check!BTW aku tawu bukan nyer excellent sgt pun
mm..aku pedulik ape..lagi pun..aku tawu ranking aku mesti teruk kan3??:))
argh..aku pedulik ape kan3??
yang penting sekarang nyh aku kene prepare tok SPM aku..
kak pida cakap..kalau aku dahh prepare skg..InsyaAllah..sempat lagi nak ketchup:))
mak ai..tapi byk uhh:))mati aku gnik:))
mm..tape2..
yang penting!!!
DISPLIN DIRI NAJUA:))



mood: TAK MENGANTUK masih nak mengarut:))