:: lelaki memang mcm nyh ker??? ::



mm..kesian aku tengok kat adik aku neyh..mm..dia ader sowg kapel nyh..name nye shamell..tapi yang kurang ajo nyer si shamell nyh da dumps adek aku..JUST BE'COZ OF A GIRL!!!..siot ekk???

jahat taw wat adek aq gtu..kesian kat die..aku tengok tgah meroyan dahh tuhh:((sampai demam2..ksian aku tengok..tapi dahh nak buat macam maner kann???bende dahh nak jadi..dahh tak buleyh nak buat ape dahh..
to IEKA sayangs: terus kan lahh idop ko yerk deq..bnyak ag jantan kat luo uh(akauntan depan uma tuhh pun sapu jehh laahh..hehehe)


mm..hope gegile my AHMAD DANIELL tak buat aku gituhh aek???mm..hopefully lahh..tapi aq dahh tnye dye..adehh!!merapu jehh otak aq nyh..I NEED TO TRUST HIM!!kan??:)))insyaAllah..i swear sygs awk jehh dalam aty cy nyh..

ecehh!!POYO!!!alaa..bio laa..blog aq kan3???..mm..my MR POCOYO tuhh cakap..kalau gaduh tuhh biase lahh..langet tak selalu nyer cerah..kan3??mesty ader terpelecok sket punye..ape yang penting kat snih kiter kene saling mmpercayai n buang ego tuhh!!!kadang2 ego tuhh laa yg akan hancor kan relationship kowg!!eceh!!(DR.CINTA SUDAA)hik33:))


ape pun..nak buat confession nyh:

B i love you with all my heart
B i love you just the way u are sayangs
B i want you to be the rest of my life
B i promish you no one can replace you
B there's to many dreams that i want to build with you sayangs
   hope you can fullfill it:))
B you are the best thing that ever been MINE sayangs;))