:: mari bergossip ::

yuhuu..ish3..pagi lagi udahh bergossip..tak patot..
tak patut..haha:))
almaklomlahh..si suami keluar bersemayang..
ecehh!!
hik3..najua mmg poyo lahh..
mm..act kat cnih..aku nak konsi hasil karya aku sepanjang kat IKBN 
hari tuhh:))
HUH:)) nengok uhh semangat an aku nengok SLR uhh:))
i wish i could have one..one day nty..hehe
(yang nyh abg daus pnye..aku pnjm:)))
hehe..
mm..time nyh..aku tingat kat kak fiza..
dye tgah maen kete2...
pon2!!hik3..
(aku pun nak jugakk:)))
hee~ok2..
skg dahh tibe mase tok 
HASIL KARYA AKU KEYH???
countdown lahh:))
3
2
1
.......
 mm..hehe..okeyh taa???
mm..bsea2 jehh..
aku still baru belajar
so..
tak lahh hebat mane:))
mm..tapi yang nyh..aku paling suke..
hehe..
gune compact jehh taw..
(opps!!sorry..camera murah pun buleyh=,=)
hehe
CLOSE UP meyh:))

aku wish gegilek dapat SLR nyh one dayy..
mm..
maner taw hadiah SPM lakk an???:))
AMINNNN:))