mood: study!!(study kehh:'))


mm..guest what??aku dahh start study!!hehe:))
kind a weird kann??hehe:))
hehe..semalam aku study math mode..tp..
(haha mesti kene ader tapi tu kan??)
mm..aku dahh lupe lahh math mode lower form..sumpah! lupe..
doi3..so aktiviti pembelajaran smlm agak tertekan lahh..
hehe..sebab tuh tido awl jehh:))
ngee!!mm..tape2 hari nyh kiter start dgn FAV. SUB kehh??
BIOLOGY:))
yeah!!najua!!i can do it!!
haha:))sure!!NAJUA boleyh!!
najua kene yakin dengan diri sndiri kann??
mm..lepas online nyh..matlamat utama NAJUA..study BIOLOGY!!
yeah!!chaiyok!!hik3..nyh kalau ayh nan nenek tawu
aku smgt nak study msty dowg eppy kan??:))
mm..kawan2 yang lain semua dahh start study..
epul pun dahh tak nmpak muke onlone lagi gare2 demam spm..ahah!
iyelahh tuhh:))
tapi ape pun bagus lahh kan??hik3..
mm..entah knp aku dahh boleyh terima hakikat yang aku tader kredit 
and dapat terime hakikat yang aku tade duit!haha:))
bagus lahh kan??tapi jgn salah phm yerk sayang??
i never forget you..tapi cy mmg tegah pokai nyh..:))
nak tggu aunty cy arrange kan duit lambat lagi lahh..
i still missing you:))

okeyh..aim untuk hari nyh..
study BIO okeyh???
mm..aku tawu aku boleyh!!najua boleyh!!yeah!!
mm..pasnyh..
najua nak mandi..
off line!
semayang dulu..then.....
....................................

BARU STUDY!!



mood: semangat nyer nak study BIOLOGY:))