hari hujan yang menyeronok kan:)

mm..hari nyh hujan agak lebat yerk di rumah:))
hehe..aku pon belum mndi di waktu itu walau pon dahh pkol bpe:)
si suami pulak ade kursus..so..tinggal lahh aku sowg2..ngeh3
aku baru jehh caz compact aku..waktu tuh pulak hujan..
mmg sah!aku ajak adek2 aku melenjan hujan kat luar uhh..
haha..then aku suruh c ieka shoot kan pic aku!
totally smart!aku suke main hujan..lagi2 aku dah lame tak main hujan:)
tngah syok2 men hujan pulak..si suami txt..and dye..bebel..
SAYANG!DA2 LAHH TUH..JGN MEN HUJAN LAGI
NANTI DEMAM:)
wahh..begitu concern yahh???i like!!
thats why i love him so much!!
tapikan sumpah dah lame gile tak rase seronok main hujan taw:)
nenek pun ta marah kitowang main hujan:)
huu:)
seronok!mm..what about my bio??
haha..habis hancor bekecai!!lalala..ngee..
just go to hell with that!ahah!
wiii~
yang penting 

MEMORI BERSAMA ADIK2 SANGAT MENYERONOK KAN:)


mood: grenadeBRUNOMARS