not felling well:((

mm..aku tak taw knp ngn aku sehari due nyh..
asek bersin2 jehh tak benty..adehh!!
sakit pale aku..mslh nyer bersin nye naik sampai pale!
pressure!(HAHA:))
adehh!!malam td lahh yang tak tahan sangat
sakit gegile neyh!sampai nak tido pun tak boleyh!!
i feel so messy right now!!
i need my DR now!!ngee!
gatal punye org!!
haha..mm..tape lahh aku dah telan penadol dahh..
tp malang nyer..a few seconds ago..aku kuo kan balik!
yucks!geli!iyek!!adehh!!
nak demam kehh??demam rindu mmg taleyh baik meyh!
HAHA!najua mmg POYO:P
ngee~
mm..tape lahh..sakit tuhh kan penghapus dosa kan3??
ngee~
DAH!!
end of story!!
....................................................................................

nyh aku nak citer ag satu bnde yang buad aku berangen nyh!!
aku dah tulis dahh kat FB 
NO IM!!wall please!!
haish!!ta paham bhse betol lahh!!
jantan maner ntah yang im aku tuhh!
nyirap betol lahh!!
sebok jehh..
padan muke!ingat aku nk layan???
p mampos!!



mood: shaket nye idong aku yg macong nyh:P