:: fabulous:)!AWW! ::

okeyh!tajuk post aku hari nyh SAILORMOON!
okeyh..pnh dengar tak??hehe..actually sailormaoon nyh fav cartoon aku
mase kecik2..hehe..aku tingin giner nak jd yang bawah nyh:)
ahax!

haha poyo kan??alahh tuh time kcik2 lahh..sebab tngok sailormoon nyh ader magic!
cantik lak tuhh..sebab tuhh aku tak pnh miss episode dy taw ta??HAHA!
yang niyh pulak pakwe dye..


mm..dowg nyh cwid taw!!haha..pakwe dye nyh pon superhero jugak!
mm..sepadan lahh kan??haha:)!
btw..najua jadi sailormoon..
my ahmad daniell jd hero!
cwid kan??:)!
haha..
mepek!



mm..yang nyh pulak kawan2 dye..haha..kire dowg nyh
dak2 highschool yang ader kuase ajaib lahh:)
ngee
mm..yang nyh..sape lagi kalau bukan SLC kan3??
haha:)!
ape lahhh yang aku merepek petang2 nyh..
lalalalala..
shuke hati aku lahh..BLOG aku!!



p/s: study mood aku belum ader lagi lahh!:)