salam maal hijrah:))

mm..salam maal hijrah semua!!well dah mula dah hidup baru kita hari nyh..
muahaha(ayat geli jehh!!BUEK!!)
haha..mm..tape2 tapi yang penting sekarang nyh aku dahh ader azam baru!!
hehe..ape dye???mm..
biala rahsia jehh k??sebab kalau aku share dgn korg takut tak jd pulak..
hehe:))
tapi ape yang penting..same2 lahh kite buang semua pangai buruk kite tuhh yerk??

.............................................................


mm..end of story!
ok skg nyh aku nak share korang satu story..haha
tak lahh story pun..tapi..
kelmarin aku lepak2 nan adik2 aku..
ieka ngan haekal tuhh..
aku tak tawu lahh ape masalah toyol seko uh..
muahaha..panjat sane..panjat snih..


elak kene penampo jehh nan kakak terchenta nyh..:)
hik3
lantak ko lahh deq..yang pnting ko happy..mm..
sempat lak aku nak shot pic kowg sygs!!
muah!!


mm..yang nyh lagi seko terencat..
haha..pegi kedai nak bli jajan tapi ble dah siap beli..
ngade2 nak naik kude 20 sen..
ingat dry uhh kecik ag??dah tue bangke dah pun..
hik3..tapi nak jugak try!!malu pulak dah!!:D



mood: masih tak nak study!HUH!grr~