in process=='

yess!!haha at last..aku berjaye mengerak kan tangan aku niyh
untuk melakukan aktiviti yang bergune:D:D:D:D
gembira nyer..at last aku berjaye menyiap kan 
homework sejarah and math mode..
hebat ark??:D:Dwii!!!
mm..kesian kawan2 aku yang mencarik di mane aku menghilang..
hehehe..sabar lahh sayang..aku tak menghilang punn..
always ade ngn korg!!kat haty kowng:))
mm..buad korang2 yang mencarik aku tuhh..
aku ad di sini..mencube untuk mneghilang kan diri sekejap sebab..
aku nak siap kan homework and trying tok study:))
terharu tak??hehe:)
mm..tak pela..aku cube wujud kan kesedaran nak SPM tuh..
aku tengok sume kawan2 aku dah start struggle uhh =='
thanks for giving me some kesedaran nak belajar..
hik3:D

.....................................................................................................

by the way hari nyh sangat2 tak seronok!!again and again..
famly aku bergaduh lagi..hmm..sobering kan hidop aku nyh??
duduk uma igt kan boleyh seronok2 mcm fmly lain..
tapi??alangkah malang nyer hidop nyh kan??
tak pela..sume nye ALLAH dah tentukan tok aku kan??
one day nty aku msty dapat fmly yang mcm aku nak tuhh kan???=='
erk..tak pasti sebena nyer..hehe..bia la mase yang tentukan..
ape yang aku perlukan..adelah kesabaran yang sangat banyak!!
yeah!go NAJUA!!
never give up keyh???
btw..aku dah tak de mase nyh..kat uma nyh macam2 nak kene buad..
haha maklom lahh..kene lahh tolong2 kan??tak kan nak gyg kaki jehh
mm..mybe aku onl sampai kol 0835 jehh kut..pas nyh nak tolong nnk pulak
:D

....................................................................................................

to SLC sayang:'( i miss u guys so much!!
syuhada sygs

p/s: bile lahh nak jumpe kowg nyh..

LAGI 21 HARI LAGI NAK SEKOLAH:))