updated:)

huh!agak lame aku tak online kan??HAHA:)
bukan malas tapi skg nyh aku pk homework jehh..
tuh pon byk ag nak di buad!macam taik jehh=='
mm..math mode dahh siap..sejarah pun..
tapi..niyh skg nyh tga otw chemistry lahh nyh..
tuh pon baru 5%..adehh==' kojol aku mcm nyh..
HAHA:) tuh lahh time f4 main2..doi3..
tape3..at least aku dah ader kesedaran kan nak buad hw..plus study..
mm..semalam nak online tapi..lappy ayah nyh buad hal pulakk..
haha:)..tapi skg dahh okeyh dahh:')

........................................................................................

btw..cakap pasal ayh..hari nyh birthday dy..
HAHA:)!!
HAPPY BIRTHDAY AYAH:")
dah 42 thn dah ayh aku nyh..
tadi aku pg belikan dy lunch..(nasi bungkus jehh)
dah tuhh..dy bkak jehh plisterin tuhh..
dy nyanyi lagu happy birthday..
haha..dye kate "alahh..abru 24 thn"
hik3...ayh2..
mm..tak pelahh kan..
life begins at 40:))

............................................................................................

btw..lagi 17 days to go:))
nk sekolah!!hooray!!!tapi..
erk..aku tak nak jadi budak SPM lahh!!
adehh..
taik kucing + babun tol;))
mm..tak pelahh..aku nak out dahh nyh..
HOMEWORK time!