home:]

haha..at last i'm home!!huh!!tired day meyh!!sumpah malang gilerr lahh hary nyh,,ape ntah dose aku hary nyh sampai mcm nyh skali pembalasan ALLAH kat aku..hek3 cehh ayad tak bleyh bla an??siod noe..mm..well..hary nyh aku cuti lahh cmpai hary ahad..dahh uhh aku nan mr pocoyo aku uhh dahh jnji nak alek saeng lahh as usual kan..tnde2 malang first..aku tak jd tumpang HALIMA cuz dye kate ayh dye tak jd tmpgkan coz ayh dye bwk kancil tak bwk naza uhh..keyh fine!!so aku nak alek nan sape nyh kann??aku dahh start panik dahh..

then tnde2 malang ke 2 aku ckp ngn amad aku uhh,,nak alek nan ape nyh??then dye ckp tak tawu..aku dahh start panash dahh waktu tuhh..hmm..then tape ar aku twos alek jehh asrama,,then dye pnggl tnye nak alek nan ape..i though dye pg solad jumaat..tp tak pun sna ny..hak3..sengal an??dahh uhh kantoi nan cikgu isham yang dye tak gie solad jumaat..hak3 sengal ny terserlah agie..hik3..ade lahh tuhh nty habuan ny..then tak pelaa..kowang twuk ak aku ngn dye dahh menapak kat bustop sch uhh dary kol 0130 pm td twuk ta??

malang yang ke 3..mule sampai abesh solad jumaat..cmpai jumpe agie ckgu isham ny..hak3..kene mwa agie..kikiki..:]]..mm..dary kol 1 lbeyh ke kol 2..tp skg nyh aku ngn dy dahh tak berdue..dahh ader kamil ngn rizma plus syue nan syah..dary kol 2 ke kol 3 pulak..then ke kol 4 pulak..dalam aty dah mencarot..[!@#$%^& pnye MARA LINER!!!!!]hak3..naseb bdan..dahh kol 0430 uhh dahh berasap dahh..act aku serbe slh ngn syg aku sowg uhh..cian dye nak alek umah kan..mm..igt an nak alek nek bus..rizma ngn kamil g stesen baus tmpg baban then tak lame pas uhh bus uhh pon dtg..ape ke lame dahh..[!@#$%^& tol kan???]
hak3..

then tak pk lak sampai larkin kol bpea an??dalam kol 0706 gitu..adess..tiket amad aku uhh kol 0715..nseb bek lahh ader tiket..lege sket..ksian gak aku tgok dye..kat dalam bus nak g JB uhh due2 dahh lentok cm apea dahh..hak3..mm..nyh un dy tak on fon agie..tak twuk lahh dahh cmpai kea blom or dye dh sampai or teidoe..
mm cian sygs aku sowg nyh..tape lahh..

amad sayang aku tuhh cakap..tak kan lahh tiap kali balek jehh nak kne awal kan??PENGALAMAN..hik3..




~MEERAdomo~