teruskanlah sygs!



.haha.
you know what??i just known a girl who was really2 suck!!ade ke patot dye tudoh aku bnde2 yang nonsense yang aku tak buad lngsng!!sesuki hati mak bapak lue jehh buad mulod weyh..adoi..kalau setakat berubah just tok kepentingan diri sendiri baik tak payah lahh weyh..lue wa cakap boleyh blahh lahh..mm..lagi satu yang aku tak paham sangat2 uhh even besties aku yang ramai2 uhh boleyh pulak dowg baik gegile ngn c mahlok uhh..aku tak paham lahh..okeyh2 what so eva lahh kan law besties aku nak baik ngn dye..aku peduli ape kan??tapi tolong lahh kadang2 besties aku tuhh lagi pcy kat mahlok uhh dari aku yang dowg dh kawan lbeyh 4 thn nyh??WTH of that man?!!huh..manusie2..tak paham siod wa..muke lawa..cantek..pangai busuk cam longkang tak pyh lahh weyh!!adoii..ape aku nak buad aek nyh skg nyh ngn minah uhh??should i see her and selesai baik2??or just biarkan jea??masalah nye dye uhh law jumpe aku un ske wat muke,,pehh wa ase nak bg mkn jehh kasot saiz 9 nyh..mmg @#$%^ lahh!!!!