huh!


okeyh next topic: THAX FOR EVERYTHING!

okea..now MY LIFE NEW CHAPTER is beginnin..
aku semakin happy skg nyh..SMILE..smile and smile..
Alhamdullillah..hehe..i got the people i love back..
and lalui idop yang happy sajehh..

well truelly deep in my heart..
my life is COLOURFUL now..
so much love and love and LOVE!
i love my FRIENDS
i love my FAMILY
i love HIM!
hmm..my life now much interesting:D


life is colourful kan??
thax yahh korang2 yang dahh buad aku happy..
tapi mcm uhh pun..
aku nak say sorry kat DIYA
maybe kau rase kite agak jauh kan skg??
IDK lahh why..tp aku skg nyh malash nak ckap mnyk2..
haha! konon nye trying to be bettr person lahh..

tp syg..so sory mnyk3..aku tade niad unn nak hurt feeling kau uhh syang..
well i hope pas nyh kite fix lahh diri mseng2 try time kekurangan mseng2 cuz
NOBODY PERFECT kan??
aku teteap kawan kau sampai mati taw??
aku tade niad unn nak jauh2 nan kau..
tapi bnd uhh jadi accidently..
so sorry diya,