021011


:: school(: ::

hmm. as i know. this is the last balik bermalam tok aku before spm this 14 november. oken then. di kesempatan ini. saya nuramira najua binti md hafiz ingin memohon kemaafan kat sume yang mengenali diri ini. minta halal ye kawan2? doakn saya dan batch saya. hehe. dah lama sgt lha tak upload gmba kat Fb. then upload lha gmba2 kat sekolah. yelahh aku tggal berapa lamea jehh kat sekolah tuhh. then skg nyh nak cite pasal sekolah lah. (:

mase FORM 1::

haha.waktu nyh dekah.tak tawu unn sakti uhh wujud. dulu ckgu aku nak apply kn sekolah sukan. tapi fmly aku tak bagi. yelaa nnti main aje tak benti. kan?then mase dah masuk citu. i was fine at first week. then HOMESICK! haha:) sampai nak pindah2 segala. tapi semangat i kentall youu. hee~ yelaa. then waktu f1 selalu sgt jalan2 maklom lha ngn cikgu izani. haha. rajin lha bawak jalan2. gi terengganu. kelantan. pahang. seronok gtu. semangat ruby squad sangat lha kuad waktu nyh. poyo wokk! haha

then masuk f2::

yelaa dahh adea budak junior. poyo2 lha an? haha. then aku dha stad kapel time f2.swear bangang glea doee =.= tak matang gilaa. hhaha.tapi yang best nya hari first sekolah dahh kene denda ngn sir coz shameem main spender aizat! bodoe an? haha. 2del. swear wanted ngn cikgu2. badi siak kelass uhh. apelaa naseb. 

f3 pulak::

dahh besar anak mak! haha. yelaa utt mak aku cakap gtu. nak pmr lha kate kan. yelaa waktu nyh result aku bolea kate. bolea lhh. cemerlang. haha. yelaa rajin waktu tuhh. tiap2 petang stay belajar. haha. tak kapel lagi waktu tuhh.scandal mnyk lha :p merepek seyh! waktu nyh pon class aku selalu kene band ngn ckgu2. haha. mane tak ny budak wanted suma kat kelas aku. berape kali siak kene pggil ngn principal sebab result kelas tak berapa nak mmberangsangkn gitu. at last effort aku di bayar allah bila aku dapat 8a. alhamdullillah (:


f4 aku dha senior kodd =.= ::

haha. waktu nyh sangat2 seronok! well. aku bnyk sangat nak cita waktu nyh. yelaa waktu honeymoon lha  kate orang2. mmg sngat honeymoon. dah tadea najua yang sngt rajen. bnyk main. tidoo dlm kelas. then dahh stad buad kes. haha. alaa silly kes jehh utt. tak kan nak jadi suci jehh kn? langgar sikit2 uhh. bsea lah kan? then aku nyh mentee mama eta. haha. cikgu band. then adea sox drum and dance kat jb. dy bawak lha aku. aku tanak ikod sna ny sbb aku rsea bnd uhh dekat jehh kat jb jeh kodd. tp aku ikod jugak memandang kn mmbe2 sume ikodd kn. haha. then sekola aku dpt gi final kat kl aku ikod jugak. 

haha. bolea lha grand. aku tak pena pegi event macam nyh. kat sini lha aku baru perasan akan kehadiran mamat yang bernama AHMAD DANIELL. haha. first aku tegoe dy sebab nak mintak tolong amek kan gamba! then mase dalam bas uhh err sna ny aku nyh mabok jalan. then aku mintak lahh amad nyh bli kan asam tok aku. haha. then xchange number fon then kwan lahh. haha. dy nyh sangt2 sweet tw until now(': tuhh ape yang saya selesa sangat ttg dy nyh.

f5 ::
dahh last year dahh aku kat sekolah nyh. tak sgka kan? dulu seboleh2 nak pindah. now nyh dah tggl sebulan jehh lagi. lepas nyh. bye-2 sekolah. bye-2 babi hutan. bye-2 susur gajah. bye-2 hndbll. bye-2 dm. bye-2 stay up. bye-2 makann dm. bye-2 escape riadah.prep etc.bye-2 bestie. bye-2 warden. andd. yang paling cdeyh. BYE2 AMAD. hmm. lepas nyh susah lha nak jumpa kn? one month left nyh. i'm really hope that we can spend it together wisely. hmm. i would really miss our moment together and also my school too(: