071111

hello morning malaysia. saya nk cerita nyh. saya hilang orang yang saya sayang. macam mana nak dapat kan balik ni? saya rinduu sangat-sangat dekat dia. tapi bila tanya dia kate dia dah layan saya sebaik mungkin dah. hmm. tapi kenapa layanan nya tak macam dulu kan? saya nak tanya dia bnda tu. tapi saya segan. mana laa tawu dia mmg dah anggap kami ni kawan saja. so saya dahh decide nak senyap jehh. tapi yang sedih ny bila dahh senyap. saya takde bnda dah nak cerita dengan dia. nak bercerita pun. macam tak seronok dh. nyway kitorang dah mcm orang aseng. kalau2 stalk pesbuk dia. nmpak ramai sangat-sangat perempuan yang like2. jelea memang lahh jeles. tpi. nak buad macam mana. saya tak rase dia macam saya punya lagi after what i have done to him and kesilapan yang dia buad kat saya. so saya turn on jelaa mood silence saya. tak pelaa. dalaa. saya penad nak menaip. tadea mood:(