lege nye:)

yeah..hari yang baru untuk aku and si dye:)
haha:)bahagie jehh bile nan dye..happy..tak sdeyh uh:)
well..kalau kiter ade rahsie yang kiter takut nak bg taw..
i mean u just sit down and scared to tell somebody about it..
u must know that u have took a wrong steps buddy:)
yeah!!maybe org yg kite pcy tuhh buleyh tolong kite kan??
who know's??
yahh..hidup nyh Allah dahh tertukan yang trbaik tok kite..
so we just sit and wait ape kesudahan nye kan3???
haha!(end of story!)
mm..hari nyh nk share hasil karya aku yang tak seberape nyh..
(ecehh!HAHA!)
mm..aku lagi suke kpde close-up sna nyer..
ahaX!
(sebab senang!)
haha..mm..leave a cmmnt yahh!!

mm..hari cuti yang mendatang di habis kan dengan main game mmg seronok!
haha..tapi nyh adeq aku yang punye..
mein nan dye pun asek kalah jehh..fed-up meyh!!haha..
so biase nye aku lawan game kete jehh lahh
NEED FOR SPEED UNDERGROUND!
haha..poyo kan??orang main lahh GTA kehh..ape kehh..
sonok gak kan3??haha..
tapi aku kesah ape??


mood: haha:)